Trött

Gårdagens kabaré var inte lika bra son fredagens. Men jag är hyfsat nöjd i alla fall. Efter kabarén städade vi hela scenen och backstage. Efter en timmes städande drog vi på fest. Vi var där till 02.30 ungefär. Jag kommer inte riktigt ihåg. Kollade aldrig på klockan.
 
Vi sov hemma hos sofie eftersom bussarna här är så dyra på natten.
Runt 10.00 började alla vakna vid 12.00 gick vi och hämtade bilen sedan så fick jag skjuts hem. Mmm. så skönt att vara hemma i sin egen säng. 
 
Åt frukost för en stund sedan. Fundera på att sova några timmar till. Och sedan förska ge mig på boken som jag läser i svenskan. Men det får jag se. Jag ska först gå och lägga mig.
KRAM!
 
Här är två bilder sen igår. Ni kommer får lite mer sen.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

gudarns, tack fina! och hoppas du haft en super start på veckan!
PUSS

2012-10-15 @ 18:46:15
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

ville bara påminna om att en ny omgång av "veckans favvo" finns uppe! vann du inte förra gången betyder inte det att jag tycker du är skitkass.. vem vet, det kanske stog mellan dig och vinnaren? så var gärna med igen om du vill :D
PUSSS

2012-10-15 @ 19:15:40
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0