sorry

Sorry för att bloggandet har varit dåligt den här helgen. Men jag har haft umgåtts med min kära vän Julia i ett dygn nu.
  Ja, vad har vi gjort? Vi har tittat på tre olika filmer, ätit kinamat, frukost och gjort en chokladkaka. Vi har fotat, skrattat, snackat konstant och PW. Vi har haft allmänt roligt. Bra start på lovet kan jag säga.
 
Idag klockan 14.00 tog jag bussen till Hansa city och träffade Tim. Vi letade efter en sladd åt honom tror jag. Vi var inne på Media mark och Elgiganten, sedan gick vi vidare till modehuset. Vi träffade på Tims goa morfar. Jag fick med mig en klänning, ett par mjukisbyxor och 3 string hem. Lite mer än väntat. Men jag är nöjd med mitt köp. Jag måste spara lite pengar nu tanke på att jag fick dem precis. Dem ska räcka i 29 dagar till.
 
Nehe, nu börja klockan närma sig 00.00, nu ska vi gå och lägga oss och mysa lite. Men jag skriver med i morgon. Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0