Skype

Just nu sitter jag och prata med Tim på skype. Pluggade lite no förut, ska fortsätta med det snart igen. Jag ha hunnit och äta med. Jag borde packa tills i morgon. Jag ska ta med min gitarr. Den är mysig att ha när man har tråkigt.
 
I morgon är det skolfoto kom jag på för 10 minuter sedan. Men det är inte bara skolfoto i morgon. Det är även kanelbullens dag. Fundera på att baka bullar i morgon hemma hos pappa medans jag ändå är där. Det är så gott äta en bulle med en kopp te. ME GUSTA!
 
Nej nu måste jag ta och resa min rumpa ur sängen och börja packa min väska till Ölandet. Ha en mysig höstkväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh gud så söt du är! Jättefin bild. <3
sv: Åh så himla glad jag blir att du tycker det, du är så fin. Tack snälla!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

Svar: taack såå mycket :) <3klart jag följer din blogg
liiciadoll.blogg.se

2012-10-03 @ 20:20:42
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0