Orange

Mitt hår har varit med om massa stryk nu.  Jag färgade håret igår. 1. Det blev nästan svart (alltså för mörkt). 2. Färgen var inte jämt i mitt hår. Så idag gick jag till ica och köpte belkning och ljusbrunhårfärg. För 2 timmar sedan färgade jag mig orange och nu är jag fortfarande orange. Jag ska strax färga i det bruna. Sen ska jag låta håret va. Jag ska verkligen köpa mycket produkter till mitt hår. 
 
Idag var jag inte i skolan pågrund av en dålig dag. Men så är det ibland. Så Tim stannade här hemma hos mig så gullig som han är. Men nu mår jag bättre och han åkte nyss hem för att han skulle repa. Ikväll ska jag packa och umgås med My och Selma.
 
Har ni andra också höstlov? Eller hade ni det förra veckan, eller så kanske ni får det imorgon? Kram
 
Så ser det nu

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! fin blogg :)
skulle vara jättesnällt om du kollade in på min blogg :)

2012-10-25 @ 19:42:34
URL: http://naturalphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0