Ny klippt

Jag får ursäkta mig att jag inte har bloggat så mycket! Men jag hade en dålig dag igår och idag, men det var dock bättre idag än igår.

Igår tränade jag 1,5 timma innan mitt ärende (jag kallar min behandling för ett ärende, för det låter bättre så!) Det var väldigt skönt att träna. Det var ett tag sedan. Jag var på mitt ärende till 17.30, där efter tränade jag 1 timma till.

Idag vaknade jag med träningsverk. klockan 08.00 var det dags för mitt ärende igen. Klockan 12.50 gick jag till frisören. Jag var där ca 1,5 timma. Jag blev nöjd, men de klippte bara topparna så det blev inte så stor skillnad förutom att det blev mindre slitet. Efter jag hade klippt mig gick jag till gymmet. Jag var där en timma. Det var väldigt skönt att träna.

Efter en timmas slit träffade jag Tim, vi gick till maxi och handlade lite, sedan tog vi bussen hem till smedby. När vi kom hem gick jag och dushade och sedan lagade jag mat till mig och Tim. Tim fick kycklingpytt och chokladpudding till efterrätt. Jag åt ett ägg och 1,5 macka med ost på. Jag köpte ett riktigt nyttigt bröd (nyttigare än andra bröd i alla fall) med massa frö i på maxi förut. Jag är inte förtjust i bröd, men detta är okej.

Just nu tittar vi på film. Vi tittar på Alice i underlandet, men nu ska jag lägga undan min mobil och gosa ner mig i sängen med Tim!

Godnatt och sov gott, jag hoppas att ni ha ett bra lov! Kram


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

tjoooosveejs, ville bara påminna om att det finns en ny omgång av 'veckans favvo' uppe :D
PUSS

2012-10-30 @ 23:40:42
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: Amanda ▲

fint :)

2012-11-01 @ 17:47:54
URL: http://nattstad.se/amandajjonsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0