kan inte sova

Klockan är snart 23.30 och jag kan inte sova. Jag har legat sen 21.30 i sängen och försökt att sova med nej, det går inte. Jag har en sovandes pojkvän bredvid mig. Jag har försökt att prata med han lite, men det går inte.
 
Idag har vi inte gjort så mycket, jag var ute och sprang en runda, sedan vilade jag och tog en varm dush. På kvällen bakade vi bröd som Tim kan ha till frukost och gjorde middag till oss.
 
Ni kanske undrar varför jag är hos läkaren ofta? Det är av privataskäl. Jag kommer förmodligen skriva om det någon dag framöver, men inte nu. Men jag kan säga att läkarna har besämt att jag ska få vissa behandlingar. Så jag kommer gå på dem måndag-fredag denna veckan.  Så denna veckan ska jag bo hos Tim för att jag ska åka in till Kalmar varje morgon. Jag kommer försöka att blogga så mycket som möjligt. Lägga upp bilder och annat roligt. Ni får gärna ge mig lite tips!
 
Nej nu, ska jag sova, i alla fall försöka. Jag skriver imorgon igen. Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

Fina du alicia! Hoppas allt löser sig med vad det nu är. Kram

2012-10-30 @ 12:43:00
URL: http://currently.se
Postat av: Anonym

så vacker du är bästaste! tänker på dig.
Saknar dig! <3

2012-11-01 @ 17:57:01
URL: http://myselmas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0