Holiday

Åh! Nu är jag trött på detta tråkiga väder här i Sverige. Visst är hösten och vintern mysig. Men jag gillar även sommaren!
 
Jag vill så gärna utomlands. Det är nästa jobbigt att veta det kommer ta ett några månader innan jag får åka någonstans. För måste man spara pengar och bestämma vem man vill åka med. Man vill ju såklart åka med någon man stå väldigt nära. 
 
Just nu är snål som tusan och sparar jätte mycket. För nu vill jag bara försvinna i från allt och åka till något varmt  land och ha kul!
 
 
Tänk att kunna gå runt i bikni på dagarna och bli solbränd och fin. Bada hela dagen, sola och ta det lugnt.
 
 
Dricka massa goda drinkar och dansa en massa.
 
 
Sitta vid stranden och titta på solen.
 
 
Vara utomlands och göra vad man vill med den man älskar <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0