Frukost

Idag är jag ledig i från skolan. Så skönt. Jag vaknade ungefär 11.00. Sen dess har jag legat och tittat på en film och varit med pappa och handlat till ikväll. När jag kom hem gjorde jag frukost. Idag blev det turkiskyougurt mixat med jordgubbar och müsli över. Mm.. Det var så gott och hyfsat nyttigt.
 
Snart ska pappa, jag, Kelvin och hans vän åka till markanden i algutsrum. Vi får se om man kan hitta något roligt där. Därefter blir det att ta en springtur innan Tim kommer hit och myser.
 
Ha en bra helg!
 

Kommentarer
Postat av: Malin - RESOR & BOKTIPS

God frukost!:)

Svar: yessbox :)
liiciadoll.blogg.se

2012-10-05 @ 17:10:29
URL: http://travelista.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0