Bullbak

Nu är det bullbak på gång. Degen ligger och jäser på bänken. Så jag passa på att blogga nu. Degen är klar om 30 min ungefär. Tänkte gå och hälsa på min gamla  vän som  bor gatan över.
 
Idag bjöd dagen på en jobbig dag med huvudvärk från och till. Men det är bara att bita ihop.
Jag slutade klockan 11.30 idag. Men jag fick ta bussen 13.03. Jag träffade Tim 1,5 timma ungefär. Det var väldigt att mysigt att träffa honom. Vi gick till fyra kök där han köpte sig en god glass. Jag tog halva hans kex och grädden. Mums, grädde.
 
Hoppas ni också har ätit bullar idag eller att ni ska göra det senare ikväll. För man får faktiskt unna sig i bland med något tycker jag. Kram!
 
HAHA, kolla min stora smilegrop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0