Äppelpaj

Kom nyss ut i från dushen. Nu är jag ren och fin. HAHA! Luktar även gott. Åh, jag har så slitet hår. Ska snart klippa mig och färga  håret.
 
Om en timma skjutsa pappa ner mig till stan. Där ska jag träffa Tim. Vi ska vara på stan en stund och sedan får vi skjuts utav en kompis hem till Tim.  Där hemma hos han blir det att ta det lugnt och fixa sig  inför Hillevis fest som är ikväll.
 
Äppelpajen som jag gjorde till pappa blev jättegod. Den tog 45 min att göra ungefär. Men den blev bra i alla fall. Vi hade varm vaniljkräm till. Mums!
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Håller med! :) speciellt på helgen då man kan äta den i lugn och ro!

2012-10-19 @ 15:38:20
URL: http://emiliaostling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0