21 oktober

Det är redan 21 oktober. Höstan blir bara kallare och kallare. Vinterkläderna kommer på och kängorna. Ja, det är verkligen kallt nu.
 
Idag vaknade jag upp hemma hos Tim klockan 10.00. Vi kollade på The dictator idag på morgonen. Klockan 12.00 kom pappa och hämtade. Just nu sitter jag hemma hos pappa på Öland och pluggar. Jag tror vi ska fika snart. 
Klockan 18.30 tar jag bussen hem igen med My. Ikväll blir det att plugga och ta en promenad.
 
Denna veckan kommer bli väldig skön. Imorgon är det skola som vanligt, vi har engelskaglosor tills imorgon. Efter skolan ska jag med My hem och sova där. På Tisdag ska jag hem och plugga och mysa med grannarna. Jag är även ledig på tisdag. Bra start på veckan!
Nehe, nu ska jag plugga vidare med No. Ha en mysig söndag i det kalla vädret!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0