WOHO FRIDAY

WOHO, nu är det helg! Jag kom hem nyss ifrån skolan. Som jag skrev igår har jag sånglektioner på fredagar. Men vår lärare glömde att meddela oss att vi inte hade någon lektion idag, och nästa lektion var inte för än 12.30. Så mellan 9.30 då var lektion skulle har varit och 12.30 gjorde jag nästa ingenting. Men som tur var så var flera i klassen där.
 
När jag kom hem åt jag lite mellan mål, det blev fil, jorgubbar, solrosfrön och kalorisnål jordgubbssylt. Mums var det. Jag åt medan jag tittade på Mysteriet på Greveholm, det är nog den bästa julkalendern. Om två timmar kommer Tim och jag hade tänkt att sova lite innan och städa.
 
Hoppas ni får en super bra helg, för det ska jag ha i alla fall!
 
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

ALLTSÅÅ VAD FIN DU ÄR TJEJEEN!

helt klart nya favvis jeansen, så jäkla dunderperfekta!

2012-11-26 @ 21:55:21
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0