Två bilder om mig

 Detta året konfirmerade jag med mig i Kastlösakyrka som ligger på Öland. Jag ångra mig verkligen inte att jag gjorde det, jag fick lära känna nya människor, tänka på ett annorlunda sätt och ha det väldigt roligt under tiden. Vi började med ett läger på två veckor, dem två veckorna har varit något av det roligaste i mitt liv.
 
I sommars fick jag vara konfirmationsledare och det var också väldigt rolig, då fick man hjälpa till och umgås med sina vänner.
 
 
Jag har bra vänner jag, här är en av mina bästavänner, Hillevi heter denna sötnosen. Bilden är ifrån stadsfesten i Kalmar. Vi hade väldigt skoj den kvällen. Träffade nya vänner, spelade basket, drack och gjorde pinsamma saker. Men jag var dock tvungen att åka hem tidigt den kvällen för jag skulle upp 07.00 för att jobba.
 
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

hahah jotack du, skoja inte! råkade bli lite väl mycket tillsist, märker man när man vaknar upp på toaletten ;) :)

shit konfirmera sig, det var något jag aldrig gjorde... haha ångrade det direkt när jag kom på att jag ville ha paket! men jag är absolutely not kristen, kanske var lite därför haha... :)

2012-11-27 @ 18:42:59
URL: http://josefineandersson.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

hahah jotack du, skoja inte! råkade bli lite väl mycket tillsist, märker man när man vaknar upp på toaletten ;) :)

shit konfirmera sig, det var något jag aldrig gjorde... haha ångrade det direkt när jag kom på att jag ville ha paket! men jag är absolutely not kristen, kanske var lite därför haha... :)

2012-11-27 @ 18:43:00
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0