Temys

Jaha, skolan har börjat igen och då kommer alla rutiner med. Jag tycker faktiskt att det är skönt att ha rutiner, det blir så mycket enklare då.
 
Igår kväll kom Tim som sagt, jag mötte honom vi bussen när jag var ute och sprang, 3 km blev det. Alltid lika skönt efter. När vi kom hem lagade vi mat till honom, färskpasta och ostsås blev det. Senare på kvällen tog vi en varm dusch. Där efter drack vi te och myste i sängen. Vi somnade väldigt tidigt. Runt 22.00. 
 
Snart ska jag ut och springa, sedan duscha. Förmodligen ska vi till en restaurang som heter skafferiet här i Kalmar och äta något gott. Klockan 16.00 ska jag på utvecklingssamtal och då ska vi avgöra om jag ska ta ledigt eller inte.
 
Hoppas ni får en bra skolstart idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0