regn

Idag är det en sådan dag man ska sitta inne och titta på film med den man gillar för att det regnar ute. Jag har varit med den jag gillar i några dagar nu.  Men idag är det andra planer för oss båda. Så idag blir det mys min kära vän Josefine istället.  Klockan 18.30 går jag dit och titta på film och ha det allmänt mysigt.
 
klockan 06.00 ringde mobilen idag på morgonen, men jag somnade om och vaknade en timma senare. Då var det bråttom till bussen. På med kläder, fixa håret borsta tänderna sedan springa iväg till bussen. Klockan 13.10 slutade mitt ärende idag. Där efter gick jag på stan och tog bussen 13.50.
 
Just nu gör jag ingenting, jag är väldigt trött. Men jag ska hålla mig vaken i några timmar till. Jag hade tänkt städa mitt rum hos pappa som jag har nu. Mina kläder och skor ligger överallt. Jag hittar verkligen ingenting. Ni känner nog igen er. Men det är väll lika bra att börja städa nu så jag slipper göra det ikväll. Ha en bra höstkväll!
 

Kommentarer
Postat av: Natacha

Fin blogg! :)
Kika gärna tbx om du har lust

2012-11-09 @ 00:56:43
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0