matteprov

Hejsan!
Idag var det ännu en lång dag, jag hade matte prov först på morgonen, det gick faktiskt bättre än förväntat på mitt prov om man tänker på att jag har varit borta väldigt mycket och jag är väldigt okoncentrerad på lektionerna.
  Där efter hade vi naturkunskap. Den var väldigt seg, eftersom vi är en klass på 35 estet elever så vi pratar alla i mun på varandra.
 Vid 12.00 hade vi lunch. Vi har egentligen inga lektioner efter. Men vi övar nu inför julkonserten så  vi var tvungna att repa idag igen klockan 15.30. Så medan ja väntade så tittade jag på film och pratade med mina fina vänner.Vi hade rep till klockan 18.00, men bussen gick inte för än 18.35.
 När jag kom hem gjorde jag mig en super god toast måste jag tillägga. Om ni vill veta vad det är på så är det, kalkonskinka, körsbärstomater, fiberbröd, smör och ost. Mums! Och man blir väldigt mätt måste jag säga.

Just nu sitter jag och övar in en låt tills imorgon. Varje fredag har jag sånglektioner och vi har olika uppgifter varje gång. Men jag tycker det är kul, fast det kan bli stressigt med allt annat också. Men eftersom jag vill att det ska gå bra imorgon så måste jag öva nu. Kram

'
 

Kommentarer
Postat av: emiliab

underbart fin blogg!
hur mår du idag ? :)

2012-11-22 @ 21:51:11
URL: http://lifebymilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0