fina vän

Jaha, nu har vi kommit hem ifrån farfar. Maten var god och men stämingen var lite seg. Om en timma kommer Tim. Jag hade tänkt att ta en springtur och en dush innan han kommer.
 
Imorgon är det skola igen, fast vi har bara utvecklingssamtal, jag har det klockan 16.00. På tisdag ska jag på behandling igen och träffa en doktor, sedan ska de avgöra om de ska sjukskriva mig ifrån skolan eller inte. Jag vet faktiskt inte själv vad jag vill göra. Men vi får se hur det blir. Vi får hoppas på det bästa. Nehe, nu ska jag byta om och springa.
 
Jag måste bara skriva att jag saknar min kära granne My och även klasskompis. Hon är verkligen BÄST! Hon är hur snäll och go somhelst, inte alls ego. Hon gör än på bra på humör och hon lyssna om man vill något. Hon stöttar än till 100% också! Älskar dig kära vän!
 

Kommentarer
Postat av: din mysis

åh fina vän! du är bara bäst, saknar dig massor!
hoppas allt är bra med dig, har inte tänkt på detta innan men du har världens vackraste ögon. helt sinnes vad fin du är, hela duuuu! <3

2012-11-05 @ 10:37:00
URL: http://myselmas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0