Äntligen fredag

Woho nu är det helg! Fast jag ska ändå ha skola i morgon. Vi måste repa inför julkonserterna med 2:orna och 3:orna, men det gör inget dock för jag hade endå inget bestämt denna helgen.  Idag har jag haft sånglektion med min grupp, där efter hade jag tre timmars rast och lunch. Vid 12.30 hade vi musikproduktion, vi pratade om olika mickar som man har vid olika tilfällen när man spelar in osv. Det var intressant, fast jag va väldigt trött så jag lyssnade nog 50%. Efter skolan handlade jag mat och tog bussen hem med Henric.
 
Ikväll ska jag plugga och titta på film med Henric. Jag ska försöka gå och lägga mig i tid idag. Igår somnade jag ca 00.30 och skulle upp vid 07.00. Inte härligt!
 
Haha, jag hittade en bild från början av detta håret när jag var brunett, ush!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0