dålig uppdatering

Jag får först och främst be om dålig uppdatering, men jag har legat sjuk sen i söndags med huvudvärk och feber. Både jag och Tim har varit sjuka. Jag smittade honom, haha stackarn. Men nu mår vi båda lite bättre. Jag ska i alla fall gå till skolan imorgon. Egentligen skulle jag på behandling imorgon, men eftersom jag redan har missat så mycket i skolan så tänker jag gå i skolan istället.
 
Idag sov jag till klockan 11.00 så himla skönt, vid 13.00 åt vi frukost. Tim åkte hem klockan 16.05 och sen dess har jag städat, kollat på myseriet på greveholm, packat, handlat apelsiner, mums. En väldigt lat dag.
 
Irja kom in en stund och besökte mig så söt som hon är. Nu när jag tänker efter känns det lite konstigt att flytta ifrån mitt studentboende, behöver jag låna något så kan jag bara gå till rummet bredvid och fråga. Men nu när vi flytta till lägenheten kommer jag inte kunna göra det.
 
Nu ska jag snart sova, natti natti!
 
Här är en bild sen förra hösten/vintern. Det är min söta kusin, jag och mitt kusinbarn!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

skoja inte! döööör på dom, så jäkla underbara. i'm in looove så det bara skriker om'et (om man bortser från skoskav då, haha!!)

2012-11-29 @ 15:13:48
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0