Dålig dag

Eftersom mitt humörr rasade efterskolan så går jag och lägger mig snart, jag ska kolla med Tim först om jag kan få prata med han, eftersom han är den ända jag litar på, och att han är den enda som tror på mig.

 07.30 ringde klockan
08.44 gick bussen till skolan
9.20 började vår musiklektion, idag stod det kör på shemat. Jag och några till fick bli alltare.
10.50 hade vi en annan musiklektion där vi fick prata om oktaver.
12.00 var det dags för luch, maten dög inte för mig och då åkte inget ner i magen på mig idag
14.20 hade vi ensemblespel
15.13 gick bussen hem till Söderåkra
16.00 åt jag ostpasta och pesto med min kära vän My
17.30 pratade jag med Tim i telefon
klockan är nu 18.45 och jag ska alldedes strax sova
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0