Banankartong

Denna kvällen har bjudit på mat, skratt, packning, serier, städning, och planering. Tim kom ca 18.30 och då började vi med maten. Efter vi hade ätit så tittade vi på en serier och vilade vi tittade på adventure time with finn and jake, den är väldigt muppig, men jag tycker ni alla ska titta på den.
 
Vi har även hunnit med att packa två kartonger med kläder och skor, men det är fortfarande mycket kvar. Nu är det bara en vecka kvar tills vi flytta. Vi har planerat det mesta vi ska köpa, det är så kul tycker jag. På torsdag ska vi gå på Ikea och handla lite smått och gott till lägenheten. Man får tänka väldigt budget nu när man inte bor hemma längre.
 
Nu sitter jag och kollar runt på nyårsklänningar på Nelly, jag hade tänkt beställa en. Men jag tycker det är så svårt med storleken.
  Tim ligger och snarkar i min säng, jag ska väll också snart gå och lägga mig. Godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Kompakt

Nu är veckans blogg avgjord. Kika in för att se ifall du blev en av de tre vinnarna, http://kompakt.blogg.se/2012/november/veckans-blogg-v47.html#

2012-11-24 @ 00:00:49
URL: http://kompakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0