ännu en helg

Jaha, då var det helg igen. Jag måste verkligen klaga på mitt lov, mitt lov har verkligen inte varit skoj. Jag har verken varit på bra humör eller haft ork till att göra något. Det är för att jag inte gillar min behandling alls, och att jag ska fortsätta med den.
 
Jag saknar faktiskt skolan, min underbara klass. Jag vill dit och skratta igen. Men just nu vet jag inte om jag ska vara där nästa vecka. Men vi får hoppas på det bästa.
 
I morgon klockan 08.00 åker jag och min familj till Motala för att fira min storebror som fyller 23 år. Jag har ställt klockan på 06.00 för att jag ska ut och springa en runda. Jag klara mig inte utan träning. Jag älskar det. Men eftersom jag ska upp tidigt i morgon så ska jag snart gå och lägga mig. Så godnatt alla. Njut av dem sista lediga dagarna! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0