senaste dygnet

Jaha, vad har hänt mig senaste dygnet?! Igår var det somsagt sista julkonserten, vi kom hem ca 22.00. Jag var sååååå trött, kunde nästan somna ståendes.
   När jag kom hem hade min prins gjort lite mat åt oss, jag hade inte ätit något på hela dagen så jag var så energilös och kall, huvudvärk fick jag med och ont i hela kroppen, ush!
 
Idag ringade klockan 07.00, snozade 100 gånger, men jag försov mig i alla fall, jag vakande när vi hade 30 min kvar av dagen,  jag gick skolan i alla fall, precis när jag kom sa rektorn " Jaha, nu har ni jullov".  Men det gjorde inget, jag fick ju i alla fall träffa lite människor innan alla drog iväg på lov.
   Sara och jag gick hem till mig i 30 minuter och väntade på bussen in till Kalmar. Jag hade besök hos både terapuet och gymnast. Tim träffade mig i stan efter vi gick och handlade en julkapp till hans föräldrar, woho första julklappen. Tim bjöd mig på thai silk (kinaresturang) mums var det. Där efter letade vi efter en julklapp till han lillasyter, gud vad svårt det är att letar till en 10 åring, vi gick runt, runt, runt och runt men tillslut hittade vi något!
 
19.10 tog jag bussen hem, sen dess har jag tagit det lugnt, värmt mig och tittat runt på bloggar! Snart kommer Tim hem och då blir det prat och mys! Förmodligen kommer jag inte lägga in något mer inlägg idag, men hoppas ni har haft ett bra start på lovet det har jag haft!
 
Julkonserter har varit roligt och jobbigt, jobbigt att öva mycket, i alla fall om man får huvudvärk lätt. Men det har varit sjukt roligt att göra konserterna inför publik!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0