Lördag morgon

Godmorgon eller ja, man ska nog säga god eftermiddag!
Jag har inte bloggat så mycket den senaste tiden, men jag har haft fullt upp och varit väldigt trött.  Men det ska bli ändring på det.
 
Än så länge har jag inte hunnit med att göra så mycket, har tittat på julkalendern som är ett måste, duschat, ätit frukost och myst med Tim innan han skulle iväg till Kalmar för ett ärende.
 
Eftersom jag är ensam några timmar nu så ska jag passa på att städa så allt är fint när pojken min kommer hem. Trost vi bara är två som bor här så blir det väldigt stökigt snabbt. Förstå faktiskt inte det. Kram!
 
Ser ni att mitt hår börja bli längre, det är tack vare ricinoljan och att jag vårda det mycket bättre nu än vad jag gjorde förut!

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Tack :D älskar dina ögon!

2012-12-08 @ 17:00:23
URL: http://feliciamasalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0