Dagarna går, dagarna kommer


Har ni också dagar ni längtar till? Det har jag i alla fall!
 
1. Jullov om två dagar, jippi!
Mamma och min låtsas pappa kommer, jag ska fira jul med Tims familj, gå på stan, träffa vänner, gå på bio och ha det allmänt mysigt.
 
2. Mina pengar kommer om 9 dagar, woho! Jag är verkligen pank just nu, jag ha inte ens handlat julklappar än, ska göra det på torsdag.
 
3. Mamma och min låtsas pappa kommer som sagt, har inte träffat dem sen i våras. Det kommer verkligen blir kul, kommer få lite små saker ifrån england som jag kommer visa på bloggen sedan.
 
4. Om 55 dagar har jag och Tim vår ett årsdag, det har verkligen gått fort. Som det ser ut nu ska vi gå på en mysig resturang och göra annat skoj.
 
5. Om 62 dagar gå flyget till England då jag ska hälsa på mamma. Även min bror ska hänga med, vi ska shoppa en massa och umgås.
 
6. Det är 82 dagar kvar tills jag fyller 17 år. Då kommer jag räknar till min 18 års dag, övningsköra och göra massa bus bara för att jag inte är 18 år.
 
7. 216 dagar kvar tills jag står i globen med min kära vän My och titta på Rihanna!
 
 

Kommentarer
Postat av: FELICIA

Taack snygging :D kramis ♥

2012-12-18 @ 19:33:15
URL: http://feliciamasalla.blogg.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

JULLOV, YEEEEYYY!!!

oj är du 96a? trode du var 95a faktiskt :D inte för att det är så stor skillnad, men ändån!

2012-12-19 @ 12:51:51
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0