alla dessa problem innan studenten

Jag har nu i några dagar haft mer eller mindre ont i min visdomstand. Smärtan är obeskrivlig, jag vart på två tandläkarbesök igår, efter mitt andra besök fick jag antibiotika. Jag håller nu tummarna för att smärtan ska försvinna så jag kan äta ordentligt, otursbarn som sagt. Måste även tilllägga att min mage är svullen som ballong på grund av magkatarr + all medicin, så det ser nästan ut som jag är gravid = Kul!
 
Annars då, tackar som frågar?! Jag sitter i min bäddsoffa med fina Emma och äter fruktsallad, (fruit in my heart). Vi har gjort hårinpackning och snart blir det ansiktsmask, vardagslyx måste jag nog ändå säga. Kommer känna mig fin tills imorgon då jag och mannen min ska äta gott, det är ju faktiskt vår månadsdag.
 
När jag och favoriten åt frukt/bär/chokladmousse för några veckor sen
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maisen

testade göra moussen idag med johanna!!! gaaaah!!! det va super duper gott! så jag var tvungen att dela med det i min blogg med!

Svar: ÅHHH VAD NAJS :D <3 <3
liiciadoll.blogg.se

2015-03-05 @ 21:04:30
URL: http://nouw.com/maiatelen
Postat av: Ida Gratte

åå så mysigt ni har det :D Puss på er <3

Svar: Jaa, verkligen. Du får vara med nästa gång <3
liiciadoll.blogg.se

2015-03-06 @ 00:25:58
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0