att falla på plats

Nu var det nästan en månad sen jag skrev. Under en månads tid har jag knappt gjort något på grund av sjukdom. Igår var jag hos läkaren för en undersökning, jag fick två mediciner utskrivna mot min migrän. Så nu får jag hålla tummarna för att dessa ska fungera.
 
Nu är det dags för gamla rutiner igen efter mitt sista jullov,  träning, kost och plugg ska falla på plats där med hälsan. Under lovets gång har jag spenderat mycket tid med min pojkvän.  Jag har även haft en utgång på juldagen, firat nyår med dem bästa, tagit en shoppingrunda på stan med Wilma, bowlat med familjen, solat med Jennifer osv. 
 
Imorgon bär det av till Torsås igen med alla mina julklappar som jag har fått, kommer visa lite bilder sen på vad jag har fått och vad jag har köpt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0