söndermarken jagar mig

Denna veckan har jag tagit tag i mitt liv, både psykiskt och fysiskt, men dessvärre har sömnen varit värre då jag har sovit mellan 3-6 timmar varje natt.  Fast det så har jag orkat med att träna circus 1,5 timma om dagen, umgås med mina fina vänner och orkat med att plugga, som tur är så är det snart helg.
 
 Dagarna är nästan staplade på varandra, har alldeles för mycket att ta tag i. Jag må vara stressad ofta, men nu stressar jag på dubbelt så mycket, vilket märks nu i längden. Tyvärr så tar jag ut detta över andra som är väldigt själviskt av mig, jag har faktiskt satt mig själv i denna situation.
Det är ju bara jag som kan tacka "JA" till mina helgjobb, det är jag själv som vill engagera mig i kyrkan, det är jag själv som vill nå dem betygen i skolan och det är bara jag som kan bestämma min egen framtid, fast min fader är sjukt negativ till mitt mål, men det är ju då man ska bevisa det att man far hellre framåt mot sin vilja än att man vänder. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0