Det går en saga genom staden som ett tåg av figurer

I fredags kom Emma till mig, vi fixade oss inför kvällen då vi båda skulle ut fast på varsit håll. Vi tog bussen in till Kalmar då många ifrån klassen också var på bussen. Jag passade på att måla min naglar på bussen, då jag fick hjälp utav fina Maia.
 Amanda hämtade upp mig på stationen, vi åkte sedan vidare till Stars and stripes och åt där. Jag valde en väldigt god räksallad.  Efter vi hade ätit upp och lite skitsnack mellan himmel och jord drog vi oss vidare till min vän Fritte för att locka om mitt hår och förbättra sminket.
 
Sedan var det dags för att se våra vänner spela på Witten. Vi fick gratis inträde och jag fick även träffa gamla vänner ifrån lågstadiet och min Bryllig. Det vart nyktert både för mig och Amanda, vi var nog även dem enda som inte passade in.
Resten utav helgen har jag ätit naturgodis, druckit celcius, pluggat, sovit en hel del pågrund av huvudvärk då jag råkade slå i mitt huvud i torsdags. Nu ska jag plugga klart och beställa biljetter till Stockholm.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0