Vi är dansande clowner på ont och gott

Fredag och lördag vart det stadfest för min del, det har varit mycket kul, träffat underbara vänner och dansat.
Fredagen bjöd på förfest hos Hampe, ölspel med härliga vänner. Jag gick in till stan för att se Rock holic, stod längst fram och dansade med mina fina vänner och rökte cigg efter cigg där efter blev det krogen och övernattning hos en polare.
 
Lördagen bestod av min bästavän Trissi och The sounds i regnet. Sminket rann och håret blev trassligt, men vi hade varandra så det var dumt att klaga. In på natten vart det efterfest, shot efter shot, fruktvin, cigg och fina toastunder och sömn runt 05.00.
 
Fredagens outfit! Även denna tröjan är ny, kommer visa en bättre bild någon annan dag.
 

Kommentarer
Postat av: cassandra

sniiiigggggggggg!!!!

Svar: duu är snygg <3 <3
liiciadoll.blogg.se

2014-09-15 @ 09:20:12
URL: http://cassandraNilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0