Du är början på nått nytt och nånting underbart för mig

I fredags fyllde min fina vän Wilma 18 år, vi firade henne med utgång i Kalmar, det var även min första utgång. Vi började på Pipes och myste, åt nötter och det bjöds på dricka. Senare på kvällen gick vi till KM för att träffa några vänner, jag hade även glömt att ta på mig mascara innan vi åkte, så jag fick be Sandra ta med sig det in till stan. Vi satt på KM tills de stängde och sedan drog vi oss till bistro och satt ute med deras värmelyktor och öl. Vi fick skjuts hem runt 02.0, kvällen blev lyckad, och Wilma va nöjd med sin födelsedag!
 
Igår kl 9.30 befann jag mig i Kalmar för att soundchecka inne på Liljas där vi skulle ha spelning med kören. Strömmen försvann över en timma, men till slut kom den tillbaka och då kunde vi soundchecka. Spelningen gick bra oavsett lite huvudvärk och små fel.
Kvällen slutade med hemgjord pizza, chips och känn ingen sorg.
 
Idag ska jag ta det lugnt för nästa vecka blir det intensivt med rep. Senare ikväll ska jag åka till Mörbylånga med Johan för att ha möte med kyrkan om resan vi ska på slutet av denna månaden.
Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0