Tokio hotel

Sen hösten/vintern år 2007 har jag varit ett tokio hotel freak, var det fram till 2012. Jag och min kusin var även på deras konsert. Åhh, gud vilka minnen jag ha, dem kan jag ta i ett annat inlägg någon dag. Men eftersom jag är hemma själv och jag ha inget för mig så satte jag igång en tokio hotel dvd. Åhh, vilken känsla man fick tillbaka.
 
Idag har det varit två lektioner i skolan. Jag har suttit och pluggat och ska förmodligen fortsätta snart. Jag vänta på min man så vi kan gå och handla. Jag vil ha min soya mjölk, gud vad gott det är! Nu ska jag titta vidare hej, svejs!
 
Ah, jag ser ut som en giraff!

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

ÅH FINAFINA !

2013-01-22 @ 15:29:33
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0