pass

Hejsan!
Nu är det inte länge kvar tills jag åker till England, igår fick jag mitt pass utav pappa. Guuud vad ful jag blev, men det får jag leva med.  Gårdagen var faktastisk, mysig och underbar. Vi kom hem 22.30. Vi stannade hos Ida och lämnade lite godis och ett krya på kort, stackarn hon har blivit sjuk.
 
Idag har vi bara haft musik i skolan, det har varit såååå skönt! Jag gillar tisdagarna starkt trots det kan vara jobbigt att stiga upp på morgonen. Snart ska jag lära mig lite gitarr utav Tim och börja packa till resan, för snart säger jag bye bye Sweden!
 

Kommentarer
Postat av: hillevi

Du är då otroligt fin min vän!<3

2013-02-12 @ 22:27:15
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Vilka gulliga bilder ;)

2013-02-12 @ 23:04:56
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

aaeee så jäkla söt jag dööör!! kolla bara första hehe :D

sv: åhååja, älskarn!!!

Svar: neej, ush, jätte hemsk! Men tack :D
liiciadoll.blogg.se

2013-02-13 @ 08:38:10
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0