packning på gång

Yes, just nu håller jag på att packa till England, jag har fixat alla biljetter, pass och pengar (alltså det viktigast). Nu ska jag packa allt det svåra, kläder! Vet aldrig vad jag ska packa med mig,  vilka skor, jackor , jeans osv.
 
Idag var skolan väldigt chill, blev klar med engelskaboken och no-uppgiften. GALET SKÖNT! Imorgon är det sista dagen i skolan för mig och även alla hjärtansdag. Vad ska ni göra för mysigt? Har ni några tips på vad man kan ge osv?
 
Ha en underbar onsdag, halva veckan har gått nu
Detta är riktiga Alicia Hemmingsson

Kommentarer
Postat av: Amanda ▲

- så gulligt! :) <3

2013-02-13 @ 18:39:32
URL: http://nattstad.se/amandajjonsson
Postat av: Liene

Jag glömmer bort hela tiden att det är alla hjärtans dag idag. Är ändå ensam hemma för det mesta av dagen :P
Glad alla hjärtans dag på dig iaf! och låter kul med England!

2013-02-14 @ 16:56:14
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0