Skönt att vara ledig

Idag har jag varit ledig ifrån skolan. Det har varit galet skönt, sov till klockan 11. 00.Kunde ha sovit längre men skulle dock till Hansacity först och sedan till läkaren vid 15.00. Efter jag hade varit hos läkaren träffade jag Tim en stund innan jag tog bussen hem till lilla Söderåkra.
 
Nu när jag har varit hemma har jag inte gjort så mycket. Har ätit lite grann och nu sitter jag och pluggar till no-provet på torsdag.

Åh, vet ni vad? Igår repade jag med tre stycken på monokrom. Det gick hyfsat bra för att vara första gången. Jag är galet nöjd.Vi ska repa nästa måndag igen. Som det ser ut nu kommer vi bli ett band.Ni kommer får veta mer sen hur det går för oss.
Men nu ska jag plugga massa No. Kram!
 
En bild sen i våras när jag var orangehårig
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ballt hår du har!

Svar: tack så mycket :'D
liiciadoll.blogg.se

2012-10-02 @ 22:57:42
URL: http://toosweet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0