Första advent

Det är 2 December, 1:a advent och snö ute. Hur härligt är inte det. Har ni också fått snö? Här har det snöat för fullt.
Jag märkte idag på morgonen att det var väldigt halt, jag och min vän höll på att ramla hela tiden. Jag har precis duschat, det var väldigt skönt efter man har städat halva lägenheten. Om ca 1,5 timma kommer Tim hem och då ska vi äta. Jag håller på att fundera på vad vi ska äta, eftersom vi inte har fåt igång spisen än så får det blir något lätt. Jag har försökt att få igång spisen sen i fredags, men den vägra att funka. Så vi måste ringa bostäder imorgon. Men allt löser sig såklart, men nu ska jag gå runt och plocka lite, hörs!
 
Lite julmys måste man ha, ljusen och tallriken köpte vi ifrån Ikea och siffrona ifrån gallerix

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

sv: Tack :D
samma här :)
puss på dig!

2012-12-03 @ 09:24:22
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: Emilia Bokelund

FIN BLOGGG ! :D

2012-12-07 @ 17:55:25
URL: http://miliabokelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0