fest igår

Godmorgon! Har ni handlat på mellandagsrean? Själv har jag handlat mig en ny systemkamera, jag är sååå nöjd! Igår var Tim och jag på fest hos en vän, vi hade det allmänt mysigt, spelade spel, drack, skämtade och lyssnade på musik. Tim och jag vandrade hem i snön och mökret klockan fyra på morgonen. När vi kom hem blev det lite fyllekäk och sömn. Gud vad jag trött jag var.
 
Idag vaknade jag runt 11.00 med huvudvärk, bevis på att det var en bra kvälll igår. Idag åker jag och Tim hem igen till Torsås, borta bra men hemma bäst måste jag säga. Det har varit jätte mysigt här, men man saknar ändå sin egna säng och sina egna grejer.  Nu ska vi äta frukost och packa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0