borta bra men hemma bäst

igår blev det inte så mycket bloggning, men jag får skylla på att jag inte hade ork och ont i huvudet. Jag var inte i skolan igår och jag tänker inte gå idag. Men imorgon och halva torsdagen tänker jag gå. Sen har jag lov, gud vad skönt. Jag har varit borta ganska mycket denna terminen. Men nästa termin ska jag försöka gå varje dag, jag ska höja mina procent i närvaro. Det är en av mina nyårslöften också.
 
Idag kommer jag inte göra så mycket, kommer mest ligga och ta det lugnt och vila upp mig tills imorgon. Senare ikväll kommer Tim och då ska jag försöka ha maten klar tills dess. Ha en bra tisdag, nu är det inte långt kvar till julafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0