Vi är dom som är kungar om natten på krogen

Snart är första veckan efter lovet slut, dock har jag inte befunnit mig så mycket i skolan då jag har gått och blivit förkyld. Jag har spenderat mesta del av min tid nerbäddad i soffan framför Orange is the new black och sovit i mellan åt. Oavsett förkylning vart jag ändå tvungen att göra vardagssysslor som tvätta, diska och laga mat. 
 
Idag kommer jag packa min blommiga väska till Malmö, har beslut ångest om vilka kläder, skor och smycken jag ska ta med mig. Det kommer bli en utgång på fredagen med ett gäng och en 25 årsfest på lördagen för min bror med hans vänner.  Vi kommer även trycka in fika, restaurang, inspelning av musikvideo och shopping.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0