det kan va så bra


 
Den senaste tiden har jag varit överallt och ingenstans. Mitt rosa paraply som jag köpte i Rom för 2 euro blåste sönder en dag då jag hade röda läppar och svart/gråa kläder. Paraplyet vändes ut och in, jag var så såklart tvungen att ta kort på detta som allting annat. Utan att veta om något så ställde sig Wilma bakom mig och gjorde bilden fantastisk.
 Jag fick även för mig att prova Bikboks Bodyspray, då jag vill vara guldig till nyår. Såklart så Råkade jag spruta en stor fläck på handen och på min ring, fick sedan vandra vidare till Body shop och ta en servett och torka bort detta kladd.
 
 
Jag och Christoffer tog oss hela vägen ner till Malmö med tåg. Vi hade sällskap utav Maja fram till Lessebo, sedan Sofia från Växjö till Malmö. Lördags kvällen tog jag på mig en blå klänning som jag endast har använt en gång, nyår 2012. Jag hade hoppats på att den inte skulle vara för stor i bysten, men typiskt nog så var den det. Såklart så var jag tvungen att ta en snapshat med mannen min som satt alldeles för fin med sin skjorta bredvid mig.
När det repas på kvällarna på skolan, så kan allt ske. Varför inte ta lilla söta Maia i Isacs Keycase och sedan går runt lite med henne så alla kan ta kort, filma och skratta lite.
 
 
Är man chipsgalen så är man, såklart jag skulle köpa chips när jag hade druckit alkohol. Både hungern och glädjen ökade inom mig. Bilden är ett bevis på hur bra den kvällen var trots kameramannen tog en suddig bild.
 Att spendera tid med min barndomsvän är det bästa, vi prata i ett och samma kaos. Tyvärr så ses vi endast 2-4 gånger om året.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0