strawberry

Igår var det första dagen på jobbet, det gick väldigt bra, dock var jag otroligt trött efter. Jag somnade i två timmar när jag kom hem vilket resulterade att jag somnade ganska sent inatt.
Idag steg jag upp tidigt för att vara på körskolan kl 7.30, jag hade en lektion på 40 min,  jag bokade ännu fler tider idag. Jag var väldigt nervös, men det gick bättre än förväntat.
Efter jag hade kört åkte jag till Blomstermåla för att ordna lite saker på banken, jag övningskörde också en liten bit hem. Nu ska jag vila sedan ska jag jobbar mellan 15.00 - 21.00.  Ha en bra onsdag!
 
Jordgubbste och jordgubbar, ett nyttigare allternativ som jag brukar köra på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0