Det luktar lite dig och mig

Denna helgen har varit hur mysig som helst, spenderat tid med min pojkvän, familj och vänner. I fredags marknadsförde jag och fler på skolan med stage4you. Det var suuperkul, dock gick allt fel för mig. Senare på dagen tog jag och limpa en fika på stan och kollade runt. På kvällen åt vi tacos och sov på Öland.
 
Lördagen spenderades på Hansa city med mycket folk och det blev även lite shopping. Mys på kvällen och film.
Idag blev det en tidigt då jag skulle ta bussen 13.10 hem till lilla Torsås.
När jag kom hem fixade jag till lägenheten med lite ljus. Sedan kom Ida med lite mat, hade det allmänt bra med massa tjejsnack, vin och mörkchoklad.
 
Just nu är jag ensam, men snart kommer en kompis, då det blir ännu mer snack, sedan plugg. Hoppas ni har haft en lika bra kanon helg.. Jag klippte mig även i tisdags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0