Du kan gå din egen väg

Igår kväll blev det en promenad med Johan, där efter blev det att ta det lugnt hemma hos mig. Snackade och lyssnade på musik, allmänt bra.
 
Idag blev det att vakna 06.30 för ärenden i stan. Jag kom hem runt 14.00 igen, gick och la mig och vaknade av att Limpan ringde mig kl 18.30 för han trodde att jag vad död, eftersom jag inte svarade på hans sms. När jag hade piggnat till fixade jag mig lite middag, fisk, spenat, brocolli, tomat, gurka och morton. Gott kan jag lova!
 
Jag har även hunnit med att spela igenom lite låtar som jag ska spela den 25.e nere på köpstaden. Kom och kolla vettja, nu ska jag fixa mig inför säng och sova. GODNATT
 
Rock och korv 2013, med Felicia, Abbe och Limpan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0