Att se in i framtiden

Om 151 dagar tar jag studenten,  vilket betyder att jag flytta hem igen, verkligen ingenting jag ser fram emot, jag har inte bott hemma sedan jag var 16 år. Jag trivs bäst med mitt egna boende.  Vad jag kommer göra efter studenten är en svår fråga, det finns många möjligheter dock mindre av support.
     
Under dem senaste veckorna har jag haft framtidsångest, jag har inte insett fören nu, att jag faktiskt måste tänka om. Jag har velat kring många alternativ. För 1,5 år sedan visste jag vad jag ville göra, men idag vet jag knappt.
 
Det jag hoppas på är att jag kommer flytta till ett eget ställe så fort som möjligt. Då jag vill få en ny start och inreda som jag vill ha det.
 
 
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ❤ BAMBI ❤

Hej fina du! Veckans vackra vinnare är dragna och 2 bloggar är presenterade! :D Kika in och se om du blev en av dem, om inte så vore det jättekul om du ville vara med igen! :D
Önskar en härlig måndagskväll!
Puss & Kram skumbanan <3 /Bambi


ps: Jag hade samma problem efter gymnasiet! Bodde på internat och ville inte flytta hem, så jag flyttade till en kompis, sedan till egen lägenhet på andra sidan landet med min dåvarande kärlek, och NU sitter jag här igen hemma hos min mamma för att jag inte var redo att sköta mig själv fastän jag faktist trodde det haha. Så tänk över dina beslut noga! och lycka till! :)

2015-01-12 @ 20:34:21
URL: http://fames.se/bambi
Postat av: ❤ BAMBI ❤

Hej fina du! :D Vad roligt att du var med i Veckans Vackra! 2 bloggar är nu dragna och presenterade, kika in och kolla om du blev en av dem, om inte så vore det jättekul om du vill hänga på i en omgång till! :D
Love <3 /Bambi

2015-01-20 @ 17:41:50
URL: http://fames.se/bambi
Postat av: Celine

Tycker också jättemycket om att bo ensam fast längtar hem lite då och då!

Svar: Att bo ensam är det skönaste eller med någon man tycker om. Jag är ett sorgligt barn som sällan längtar hem, haha :) <3 Ha det bra, kram!
liiciadoll.blogg.se

2015-01-20 @ 17:57:18
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0