jag vill hålla dig i handen

Äntligen har jag tagit ett till steg fram i livet. Jag är snart klar med en sen inlämningsuppgift. När den är inlämnad så har jag ett mindre problem i livet. Men känner jag mig rätt, så kommer väll alla andra problem när man minst anar det. 
 
Känns som jag avslutade mitt jullov alldeles nyss och nästa vecka på fredag går vi på sportlov,  vart försvinner all tid?! Tjejen som prioritera sitt liv fel..
  Dem senaste veckorna har bestått av träff med konfirmander, bio, V.I.P frukost på HM, utgång, ledarutbildning m.m.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

Sötispötis!

Svar: du är en sötnos :) <3
liiciadoll.blogg.se

2015-02-05 @ 10:50:30
URL: http://www.idagratte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0