kontur

334 dagar med min allra käraste idag. Han som gör att jag se det ljust på framtiden och ta alla bra beslut. 

Igår så bjöd jag Christoffer på middag och drink i kalmar. Vi åt Grekiskt med både för o huvudrätt. Luften var ljummen och kvällen vart fantastisk rakt i genom. 

Idag har jag jobbat som vanligt. Jag har hoppat in två extra pass denna veckan. Lite jobbigt för jag är väldigt trött,  men jag tjänar extra på det. 

Imorgon ska jag förhoppningsvis tar det lugnt, men det finns måsten som behövs, tex att handla, städa gaderoberna  (vi får knappt plats med kläderna) och tvätta. Jag får hoppas på att kvällen bli lugn, det är ju trots allt stadsfest I kalmar.

Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt och jobba klart det sista, sedan går jag av kl 9.00. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0