ett slags liv

Kate Nash strömmar ut ur högtalarna, jag fixar mina matlådor till jobbet, har sovit ett antal timmar för lite inatt, ska strax äta lite mellanmål innan jobbet, livet flyter på, varför klaga?
 
Igår som sagt vart det photoshoot, vi fick vara väldigt kreativa eftersom tiden vart kort. Men några bilder blev bra trots allt, tack vare duktiga Robin.
Efteråt parkerade Johanna och jag bilen på pappas jobb och gick vidare till Max och satte oss där. Jag passade på att köpa fem kycklingvingar medan vi var i farten och ingen mat på hela dagen. Senare på kvällen hamnade jag på förfest i kalmar och krogen. Det var väldigt trevligt, fick lära känna fler människor, dansa, och nyktert vart det med. 
 
Behind the scenes 21/11-14
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0