man blir klokare med åren

Idag har jag varit på läkarbesök (öroninflammation) , utvecklingssamtal och arbetsinterjuv. Arbetsinterjuven gick väldigt bra, jag berätta mer sen. Runt 21.30 går bilen till Köpenhamn där flyget lyfter till London.  Denna resan har vi planerat sedan Juni förra året, och nu är det dags. Känns overkligt.
 
Igår hade jag en underbar dag med mina fina vänner och pojkvän. Fika, mat, film och massa snack, och ännu mer firande blir det i London med hela familjen. Jag hann även spring in en sväng på banken igår för att skriva på lite papper och skaffa bankdosa osv.
 
Nu ska jag fixa till min packning, dusha, äta och handla lite matsäck till bilen. Ha en bra dag och sköt om er!
 
Malmö - 14
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0