Sånt är livet nu! Förlåt om jag är bitter å synisk men du vet hur det kan va!

I torsdags fick vi sommarlov, så skööönt. Jag har varit skoltrött i flera veckor. Jag har även fått nya PP,  så mitt humör är verkligen ingenting att leka med , haha. Man måste akta sig för mig.
Jag har varit på en trevlig 20 årsfest, fick lära känna nya vänner och ha det gött bland go musik och olika lokalband. 
Mitt senaste dygn har bestått av två möten med konfagänget och en utbildning med jobbet. Imorgon blir det ännu en utbildning och att ta hand om våra konfabarn, full rulle!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Gratte

<3 <3 puss gulle

2014-06-18 @ 21:49:14
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0