ibland har jag vaknat på morgon och gjort det jag ska

Samtidigt som jag har mycket att göra känns det som jag inte gör någoting alls. Jag jobbar halva dagarna, sover så jag orkar med att jobba, lite beroende på vilket pass jag har. Samtidigt ska jag hinna med och träna, träffa kompisar, övningsköra, plugga körteori och göra andra roliga saker under sommaren.
 
Jag var ledig onsdag och torsdag denna veckan då jag hade en lunchdejt med en vän och tog sedan tåget till en annan vän och hade det allmänt bra. Jobbade dag igår och kväll idag. Alldels slut. Hann även träffa några vänner igårkväll på möllstorp och prata lite strunt, sedan cyklade jag hem runt 00.45 och tog en sovmorgon idag. Snart är det dags för mig att sova för imorgon börjar jag jobbar kl 7.00.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0